top of page
  • Writer's pictureענת קרומר

משרדי MSI

חברת MSI מייצגת חברות תכנה. פעילות החברה כוללת שיווק, מכירה, התקנה והדרכה בהפעלת התוכנות בכנסים שעורכים מספר ימים, במשך שעות רבות ביום. אופי המשרד השתנה וצריך לתכנן אותו מחדש כדי שיתאים לפעילות של החברה היום. קיבלתי רשימת חללים נדרשים: חדרי עבודה, חדר ישיבות, אולם הדרכה פרונטלי, שטחם המבוקש, תיאור הפעילות שתתבצע בהם והכנות חשמל ותאורה נדרשים.

 

אור יום

לשטח המשרד יש רק חזית אחת של חלונות החוצה ולכן בחרתי לתכנן חלוקת חדרים עם מחיצות זכוכית שקופה ודלתות שקופות כדי לאפשר חדירת אור יום וכן כדי לתת תחושה של חלל גדול ומרווח גם שהחדר קטן.



כאן לומדים

הרבה מחשבה ותכנון מפורט הושקעו בחדר ההדרכה. דווקא בגלל שהוא לא גדול היה צורך בניצול מירבי.

ההדרכה היא בהפעלה ולשם כך תוכננו עמדות שולחן ארוכות עם מעברי חיווט נסתרים לכל זוג עמדת מחשב.

המחשבים הונחו במתקנים תלויים לבסיס השולחן המתכתי כשהחיווט מגיע אליהם דרך פתחים במשטחי השולחן.

למרצה עמדת מחשב מחוברת לעמדות המשתתפים והוא נעזר בהדרכה במסך טלוויזיה ובלוח זכוכית צבועה מחיק

ענק לכתיבה עם טושים.

גם בנושא התאורה הושקעה מחשבה: יש מעגל תאורת הצפה מגופי תאורה ריבועיים שקועים בתקרת אקוסטית

ויש מעגל תאורה נסתרת בשולי החדר המתאימה למצב של הקרנה על המסך הטלוויזיה.



פאב במשרד

ישבתי וחשבתי איך אוכל לתת למשתתף בכנס חוויה מיוחדת שתנעים לו את היום ושבעל המשרד יצא מרוצה.

אני חושבת שהצלחתי. רק קיר הלוגו מול הכניסה יאשר לנכנס שהגיע למקום הנכון ומימין לכניסה יזמין אותו הבר לחוויה פאבית צעירה וכייפית.

רעיון פינת הפאב - התקבל ואותר כהצלחה.


הפאב שיצרתי חוסך לבעל המשרד זמן וכסף של אירוח מחוץ למשרד במהלך ימי הכנס ומשתתפי הכנס שנפגשים בהפסקות בפאב המשרדי זוכים לחוויה משולבת של לימודים ובילוי ברוח צעירה.

                                                                            

עיצוב קיר הלוגו 

קיר הלוגו מובדל כבליטה לבנה מקיר הרקע שצבעו אפור כהה ופנל בקו אפס שחור שקוע בתחתית הקיר. בקיר הרקע הייתי צריכה להתמודד עם מפגע אסתטי: דלת למחסן שביקשתי להעלימה מבחינת נראות. בחרתי בהרכבת דלת קו אפס יקרה אבל חשובה מאד במקרה הזה.


דלת קו אפס

דלת קו אפס משתלבת בקו אחיד עם הקיר נקראת גם דלת נסתרת. המשקוף מיוצר מאלומיניום ואינו נראה לעין. הדלת מייצרת קו שטוח עם הקיר המאפשר צביעה אחידה של הקיר והדלת. גימור הדלת זהה לגימור הקיר ונצבעת ע"י הצבעי באותו גוון וכך היא נבלעת בקיר ומדמה מראה המשך הקיר, שכל כך היה חשוב בקיר הרקע לקיר הלוגו.


פנלים קו אפס

פנלים שקועים נסתרים ולא בולטים מקירות הגבס. קיר עם פנלים כאלה הוא קיר חלק לגמרי אחיד וישר, המראה יוקרתי ואלגנטי, הם לא מתנתקים מהקיר אלא שקועים בתוכו, הם מונעים הצטברות של לכלוך על בליטת הפנל הסטנדרטי ולא נשברים בזכות האפשרות להצמיד להם רהיטים ואלמנטים נוספים. החדר מרגיש ונראה גדול יותר.

חשוב לציין שהשימוש בפנלים כאלה דורש הכנה מראש כבר בשלב הקמת הקירות.

לשלמות מראה פרטי הפאב התמודדתי עם התאמת והשוואת גוון צבע: לכיסאות הבר ללוגו ולטפט 


השוואות גוונים - המסע ליעד

יצאתי לחנות הכיסאות שם בחרתי בכיסא בר צהוב איטלקי אותו אי אפשר היה לשנות, צבעו היה הצבע הקובע. במניפת הצבעים דגמתי את הצבע רשמתי את מספרו ויצאתי למבצע הלוגו. הוא דגם אותו לצבעים בהם הוא משתמש. משם חזרתי למחשב שלי לתוכנת הפוטושופ נעזרתי בחברה מעצבת גרפית שהעלתה את ציור הטפט, הגדירה את מידות הקיר עבור הדפסת תמונת טפט ושינתה את גוון הצהוב המקורי של הטפט לגוון הממוספר שלי וקיבלה את אפיון הגוון מהתוכנה.

פרטים אלו נשלחו למבצע הטפט והניתוח הצליח. קיבלתי

התאמה מושלמת של הצהוב בלוגו בטפט ובכיסא מאיטליה.

ֿ


מערכת מיזוג אויר

העלות הגבוהה ביותר הייתה של מערכת מיזוג האוויר. מיזוג אוויר במדינה כמו שלנו הוא איכות חיים ושווה להשקיע בו במיוחד במשרדים שבהם לא פותחים חלונות. בקרת האקלים היא רק ממערכת המיזוג. היום נחשבת מערכת הVRF למערכת הטובה ביותר וזו שנבחרה לפרויקט זה: חסכונית בחשמל, שקטה בפעולה עמידה לאורך שנים, מאפשרת אינטגרציה עם מערכות כיבוי אש, מתאימה עצמה למיזוג כל גודל של חדר, וחוויית המשתמש בה טובה. השליטה בה היא דרך מסך יחידת פיקוד עם אפשרות לחיבור מרחוק דרך אפליקציה.

משתתפי הכנס הראשון במשרד החדש התעניינו במועד הכנס הבא במקום. וזה היה הסימן שהצלחתי.



6 views0 comments
bottom of page